1403-02-02 18:07
405
0
89672
فرمانده سپاه نینوا گلستان تشریح کرد:

تجلی عظمت سپاه از مردم‌یاری تا سیلی به رژیم صهیونیستی

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تشریح تجلی عظمت سپاه از مردم‌یاری تا سیلی به رژیم صهیونیستی گفت: فقط حکومت ولایی می‌تواند جلوی اسرائیل غاصب بایستد، برای نخستین‌بار انقلاب اسلامی با پاسخ موشکی سپاه اولین سیلی خودش را به نسل یهود زد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: دنیا امروز به عزمتندی انقلاب اسلامی پی برده است باید به اذن خدا منتظر حوادث بعدی باشیم این پیروزی‌های بزرگ را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه سپاه فرزند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این مجموعه انقلابی از معجزات و یادگاری حضرت امام راحل بود که دو ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد، سپاه پاسداران هر جایی که نیاز باشد و باید برای مردم خدماتی صورت بگیرد در حوزه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، اقتصادی، معیشتی، سیاسی و ... پای کار است.

* سبزپوشان ولایت همواره خودشان را خادم و نوکر مردم می‌دانند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در تشریح کارنامه درخشان سپاه بیان کرد: عملکرد سپاه از سال ۵۸ تاکنون در تثبیت انقلاب اسلامی و مقابله با گروهک‌های تروریستی، اشرار و مسلحان بر همگان مشهود است.

ملک‌شاهکوهی ادامه داد: نقش سپاه در دوران دفاع مقدس، نقش سپاه در حفاظت هواپیمایی، نقش سپاه در کنترل و سرکوب منافقان، نقش سپاه در مقابله با مواد مخدر، نقش سپاه در تامین امنیت مرزهای جنوب شرق و شمال غرب، نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، عراق، یمن، فلسطین، لبنان و سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی نقش سپاه را عرصه‌های دیگری نظیر بلایای طبیعی، سیل، زلزله، حوادث غیر مترقبه، آتش‌سوزی، کرونا، تنظیم بازار، گروه‌های جهادی، محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی و مردمیاری موثر خواند و گفت: کارنامه عملکرد سپاه در این عرصه‌ها پیش‌روی مردم است و سبزپوشان ولایت همواره خودشان را خادم و نوکر مردم می‌دانند.

* ازخودگذشتگی سپاه در ارائه خدمات کرونایی تا تنش آبی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه نقش سپاه در سازندگی و توسعه استان در قالب قرارگاه خاتم الانبیا درخشان است، توضیح داد: در سراسر کشور هزاران هزار نقش را می‌توان از فرزندان امام راحل و انقلاب اسلامی بازگو کنیم که شاید از حوصله مردم عزیزمان خارج باشد.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد:  نقش سپاه در زمان کرونا از ذهن مردم فراموش نمی‌شود، یک نمونه از خدمات سپاه در آن دوران داین بود که در یک روز ۱۲۰ نفر از کادر درمان بسیج پزشکی به کمک بیماران کرونایی شتافتند و ازخودگذشتگی این عزیزدان برای مردم در صحنه اقدام و عمل ماندگار شد.

وی با اشاره به خدمات سپاه نینوا در موضوع تنش آبی که یکی از مهم‌ترین محورهای استان گلستان است، گفت: از ۴۳۰ روستایی که با آبفای استان گلستان تفاهم داشتیم بنا بود تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۰ روستا را آبرسانی کنیم که طی کمتر از یک سال این تعهد از سوی سپاه استان اجرایی شد.

* سپاه باید دائما در حال به‌روز شدن و کارآمدی باشد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه سپاه در مردم‌داری و مردم‌یاری پیشتاز است، افزود: تنها نیرویی که می‌تواند از انقلاب اسلامی به شکل انقلابی دفاع کند سپاه پاسداران است، اگر سپاه را نداشته باشیم قادر نخواهیم بود از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

ملک‌شاهکوهی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی را فقط در جمهوری اسلامی نمی‌بینیم، بیان کرد: انقلاب اسلامی در عراق، یمن، سوریه، لبنان و فلسطین ریشه دوانده است و این مهم به برکت انقلاب اسلامی و پشتیبانی سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه سپاه باید دائما در حال به‌روز شدن و کارآمدی باشد، گفت: باید توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین خود قرار دهیم و در این مسیر تلاش کنیم، امروز سپاه قدس تمام طراحی‌های استکبار جهانی را به چالش کشیده است، سپاه آماده به کاری خود را در خرمشهرهایی که در پیش داریم نشان داده است و این ماموریت ادامه دارد.

* ۲۳ هزار جلسه جهاد تبیین برای مشارکت مردم در انتخابات

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه سپاه در همه دولت‌ها به کمک مردم برای خدمت به نظام اسلامی پدای کار آمده آمده است، توضیح داد: سپاه از دل مردم شکل گرفته است، رفاه‌طلبی و دنیاطلبی، فخرفروشی و اشرافی‌گری نباید در این مجموعه وجود داشته باشد سپاه کار جهادی را سرلوحه قرار داده است.

ملک‌شاهکوهی با تاکید بر اینکه سپاه در خدمت‌رسانی به مردم منتظر دستورالعمل نیست، گفت: روحیه جهادی که سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی در تمامی حوزه‌ها انجام می‌دهد نشان از این حقیقت دارد، ۲۳ هزار جلسه جهاد تبیین برای مشارکت مردم در انتخابات از خدمات دیگر سپاه نینواست.

وی با اشاره به اینکه باید همواره ارزیابی خود را در مقابله با دشمن داشته باشیم، توضیح داد: انقلاب اسلامی ۱۳ سال از سیستم پدافند هوایی رژیم غاصب صهیونیستی جلوتر داست و این از افتخارات نظام اسلامی محسوب می‌شود.

* پیروزی‌های بزرگ را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوییم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: فقط حکومت ولایی می‌تواند جلوی اسرائیل غاصب بایستد، برای نخستین بار انقلاب اسلامی با پاسخ موشکی سپاه اولین سیلی خودش را به نسل یهود زد.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: دنیا امروز به عزمتندی انقلاب اسلامی پی برده است باید به اذن خدا منتظر حوادث بعدی باشیم این پیروزی‌های بزرگ را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوییم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.